27 September 2010

Pangkor !



Assalamualaikum

yarghh ! baru balek dari pangkor,, bau laut pon tak hilang lagi ,,
and currently tgh pakai boxer baru beli dr sane !! yahh !! hahaha
macam biase bile kami bertige yang keluar , segalanya tak ikut perancangan..
dan tak ikut bajet , hanya ikut nafsu semata2,, saya ulang , NAFSU .
dan juga oleh kerana harga transport yang sukar dipercayai menyebabkan nafsu berjalan dan membeli barang tak pernah terhenti .

sesampai sahaja  terus launch . ternyata orang-orang di sana agak sombong rupanya --" . kami makan nasik jee..petang tu barulah kami jalan di kawasan sekitar dan persisiran pantai ,, fuhh ! macam air dalam baldi rumah akuu,,jernih dan biru , saya ulang , biru . alangalang baldi di rumah juga biru :)
then kami bertiga dgn muke blur naik bot bertige pergi Coral Island . sangat cantik , sangat indah dan sangat ramai =_=''

tapi mengapa ?
mengapa mereka berdua tak mandi laut yang hijau itu ? aku sorang je?
segan lah jugak ,
pabila malam , aksiaksi WWE itu sudah biasa dan ejekan ETOII oleh mereka sangat menyakitkan hati,,
pekerja chalet itu mesti hairan mengapa di bilik kami  lampu terbuka dan tertutup banyakbanyak kali ..
aah..biase lahh..bagi menambah kesukaran kami dalam berwrestling ;)
tapi , uhh..tyme nak balek tuu..alangalang lah lagu sedey yang keluar :(
perihal didalam bas otw nak balek ?
rasenyer tak perlu diceritakan kesengsaraan dan penderitaan di dalam bas Roadways itu ,
saya ulang , ROADWAYS . ;)






left : Daniel . Right : Joe








jangan anda pandang gambar ini !!



[di atas faktor privacy , muka mereka takdapat ditunjukkan]

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...