27 November 2010

lain yang diharap , lain yang dapat ;)

muke baru bgn tido , XD

okay , 14/11 haritu sebenanyer  birthday aku , hari ahad .
the story begins , sebelum tu , aku ade beli baju secara online . Jersey Real Madrid . tak tau lah wey asl aku suka team ni , dulu tak lah suka sgt , hanya suke star-star mrk spt Zinadine Zidane , Roberto Carlos , David Beckham , Ronaldo , Raul , Higuain etc. lah...tapi semenjak Jose Mourinho jd coach mrk , WOOTSS ! minat teroih ! lagilagi dgn ter transfernya pemain febret aku , Kaka' . then , Sir Alex Ferguson dengan bodohnye pegi jual Cristiano Ronaldo dkt mrk , haihh , laaagi sukaa ! skarang pulak  , player febret aku yg bru , Mesut Ozil masuk pulee , huiii ~ mengancam ! ^^



oke cukup . karang x bole setop . balik ke pangkal jalan -_-''
jumaat sblm birthday aku tu (saya ulang , besday saya hari AHAD)aku dapat surat yg menyeksa aku suruh ambek sendiri hantaran pos tu (baju tu dihantar gune poslaju) . haaa ni lagi stu yg buad aku rasa macam nak terjun bangunan . Pacek posmen kt area nie sume pemalas ! maleh nk hanta bungkusan , hantaq nota suro pi kutip sndri kt pjbt pos , bengong . mmg servis terbaik kann ? alasan surat saman tu , 'tiada di rumah' bengong --'' padehal akak abg aku adee jee , aku pon ade .. (tapi bangun lambat) peace !

Then , selepas solat Jumaat haritu , aku dgn ayah aku pergi laa pungut menatang tuu .
sampaisampai rumah , bile dah bukak . terkezima aku !
asl ? rupenye bungkusan tu bukan baju yang aku beli ,
ruparupanya hadiah harijadi dari my Afiqa (MA)  . aww ~
senyum smpai ketelinga aku . die bg baju jugak , paulsmith , jenis fit ,  terase seksi aku pakai , haha !
dan , yg paling buad aku senyum , dude ! die bagi kad anniversary yang ke 2 tahun ..
alalalalaaaa...blushing aku , haha !
anniversary kami etcelli bulan 12 ,
anyway , thankss sangat2 MA !

btw, baju Real tu sampai sehari sebelum Raya Haji lepas , haihh sesungguhnya kesabaran perlu ada ketika ingin menunggu sesuatu .--'' . mungkin betul bak kate ayah , 'Penantian Penguji Kesabaran'



Update : baju real tu first time gune adelah tyme bermandi peluh ktika bermain futsal --'' , hitam habeh

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...