22 January 2011

Adakah Saya Bermimpi



Assalamualaikum .
Sabtu lepas , Saya dengan 2 lagi kawan saya (kawan yang lain) keluar tengok wayang , The Tourist . apelah saya kan ? minggu lepas punye cerita baru sekarang nak post . haihh --"
tapi ade sebabnyaa..sebab cerita minggu lepas ada kena mengena dengan carita hari ini . memang macam tu hidup kan ? setiap apa yang berlaku mesti ada kene mengenanya dengan apa yang  bakal terjadi . (okay yang ini takde kene mengene dengan pizza)

Back to the story , Semalam , (jumaat) Daniel dan Joe ajak saya keluar . Sebabnya saya menolak pujukan mereka sebelum ini untuk keluar hari sebelumnya (khamis) sebab khamis tu kan cuti . tapi atas beberapa alasan , saya tak dapat ikut menyebabkan mereka hanya keluar berdua.. Tetapi agak sedih bila tahu Joe actually belanja Daniel McD T.T ... wuaaa !

Tanpa nawaitu berputus asa , mereka ajak lagi saya keluar untuk hari ini . Disebabkan hari ini sekolah , mereka berpakat keluar selepas sekolah . Tetapi saya tetap tidak bersetuju sebab duet habes T_T
Tetapi itulah tajuk post ini .. adakah saya bermimpi ?
1 : Joe nak belanja saya main game untuk 2 jam
2 : Daniel nak belanja PIZZA !!

yang no.2 tu yang paling mustahill !!! dekat sekolah orang mintak air 3 kupang pon berat bontot malas nak pegi beli..makan kat luar , lajuu sesaje kann ?
Mendengar 2 tawaran seumur hidup daripada mereka itu , siapa yang berani menolak ? terus dipersetujui !

Kalau nak kata tak boleh percaya dekat mereka itu , tak boleh jugak sebab dah banyak benda luar jangkaan kami lakukan bersama macam vacation , etc. lah .
Lihat post ini : Pangkor
Jadi buat pertama kali dalam hidup , makan pizza 2 kali dalam masa seminggu ^_^

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...