22 January 2011

A Thank To An Invincible Follower

Assalamualaikum .
Post kali ini hanya bertujuan untuk berterima kasih kepada followers-followers aku terutamanya yang meng-invincible-kan diri itu . eh jap jap , terasa bagai tak adil pulaa . thankss untuk semua followers saya lah ! oke ? ^^

Bukan apa , aku dah buat blogspot ini sejak akhir 2009 gamaknya . cuma kurang aktif menjelang 2010 .
teringat lagi , sebelum aku aktif berblogging ini , followers aku cuma 20-30 orang jerr . tapi sejak bulan 9-10 tahun 2010 , followers aku naik taknak kalah sampai 110 orang . taulah korang semua lagi banyak . tapi untuk blogger yang baru aktif berblogging selama beberapa bulan dan dapat seramai 110 orang followers , terasa macam kejayaan bagi aku ! :')

Juga kepada mereka-mereka yang follow aku secara senyap-senyap , thankss lahh . aku memang tak tahu siapa anda , oleh itu keep following aku . eh macam iklan Follow Me pulaa ^_^

juga nak berterima kasih kepada bakal-bakal follower aku . paragraph ini khas untuk anda ^^
keep following aku (tiru iklan lagi) dan share blog ini okayy ?!

dan last sekali , thankss kepada mereka yang sedang baca post ini . sebab kalau bukan anda , blog ini takkan ada ramai followers jugak kan ? walaupun account nuffnang aku baru ade 7 hengget , aku tak kesah sangat lah pasal tu (tapi kalau boleh klik laa iklan tu lagii ~) . tapi anda memang tak berat tangan untuk klik kann ?
huahuahua !!

Sekian , terima kasih ^_^

4 comments:

Ezza Hamdan said...

weyh bnykny follower..cemane ko buat?

Izzul Amir said...

ahaha easy . kau make sure yang orang tau kau ade blog .
^_^

Ezza Hamdan said...

help me with the nuffnang add please.

Izzul Amir said...

boleh , tapi macam senang je kann nak ajar shah alam dri ipoh ni ?
--" kak ijan adee

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...