05 February 2011

i wish theres someone to talk with



Assalamualaikum .
if kauorang kaki-kaki online macam aku , and jugak kaki hangout jugak macam aku , korang akan perasan bilamasa orang itu chat , msg , etc adalah berlainan sekali dengan bila mereka bercakap face-to-face(f2f) .
contoh , bila orang itu suka gelak dan tulis 'hahaha' bila berchatting . korang akan terkejut bila mereka sebenarnya  adalah pendiam .

ini berlaku sebab bila mereka berchatting , apa yang ditaip adalah datangnya dari otak dan turun ke tangan . berlainan apabila dia bercakap dimana ianya datangnya dari otak ke mulut . itu satu lagi masalah iaitu lidah mereka mungkin bukan sepetah jari-jemari mereka .

so tertaipnya post ini adalah sebab aku bosan sebenarnya . hahaha . kalau selalu orang kalau bosan mereka akan tegur semua orang dalam chatlist mereka , aku nak berlainan ! aku nak bercakap f2f ataupun atleast dalam phone . i need someone to talk with . nak ajak bersembang . bosan sebenarnya ni .. and bukan someone to chat with ..

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...