03 February 2011

Seronok baca blog budakbudak



Assalamualaikum .
Mintak perhatian . 'budak-budak' yang aku maksudkan kat sini bukannye budak bawah umur tapi budak yang baru belajar nak berblogging ^_^ . serious aku cakap . masa aku mula-mula buat blog dulu , followers yang aku kenal cuma dua , my cousin kak Ijan n my sister Izzaty . yang lain . ntah sape pon aku tak kenal . Tapi sejak kebelakangan ni , makin ramai kawan aku yang nak menceburi budang berblogging ni . lepas sorang-sorang .
nak kata tak best pon boleh jugak sebab kalau dulu , aku boleh bangga sebab aku sorang je ade blog , tapi sekarang ? errr ..

Tapi disebabkan mereka kawan dan kenalan aku , aku intai-intai lah jugak blog mereka kann..seronok sebab kebanyakan post mereka tulis pasal diri , kawan , dan bf/gf mereka dan bukan cerita-cerita yang menarik yang berlaku dalam hari-hari mereka . kalau boleh , mereka nak kenalkan semua orang ! haha . kalau blog pasal cinta pulak . aduuhh ~ . seronok dapat tau bila masa mereka gaduh , gaduh pasal apa , keluar bersama , dapat hadiah etc . ewahh ~ . ayat bukan main jiwang lagii ! hahaha

lepas tu mereka cerita pasal apa yang jadi dekat mereka kalau boleh tiap-tiap hari ! aduss ~ padehal takde bende pon yang nak ditulis . hahaha . paling aku takboleh belah , ayat yang mereka guna yakni ayat-ayat berhuruf W yang amat sukar difahami . " apew yunk kaw tuwlis tuw ? akuw tuck faham leww ? " . kan ? annoying kan ? hahaha . dah tu dengan ejaan 'aku' yang ditulis sbg 'aq' yang kadang-kadang menyebabkan aku terbaca dengan bunyi qalqalah sekali ! hahaha . taktau ape qalqalah tu ? pegi masuk balik sekolah agama belajar tajwid !

ape-ape pon . blog mereka sangat best untuk dibaca tetapi bukan sahaja tentang isi atau post mereka tu , but yang best nya ialah ayat-ayat yang mereka guna tu . hahaha . nak tegur mereka , ermm . takpayah kot . sebab , biasalah , budak baru berblogging . nak ikutkan . aku dulu pon macamtu jugak . cume sumpah ! aku takpernah gune perkataan huruf W yang  annoying tu . dah-dah , jangan nak dicari post-post aku yang lama sebab anda takkan jumpa ^_^

*gambar kat atas tu aku lukis sendiri guna paint , lawa kan ?

11 comments:

Saiban Nazran said...

haha. bukan aku. yg pasal word W tuh, aku sokong, memang annoyingg. hahaha.

Saiban Nazran said...

safuan pnye lahh kan ?

Izzul Amir said...

haha actually kau pon ade ! haha tapi kategori lain n boleh belah lah lagi . hahaha

izansalleh® said...

sayew sowkong okeywh...
sangat lew annoying bilew semuaew nak kenew lewtuck W! eeeeeuuuuuwwwww!

ops! am i guna W? HAHAHAHA

Izzul Amir said...

hahaha tuw larh , dri sdri gnew pown tark sedar , dah terbiasew bcew pkataan W larh tuwh . HAHA

cokie-cokie said...

ok mule aku terase izzul !! hahahahaaa

Izzul Amir said...

siapa makan cili dia terasa pedasnye ^_^

nawarain said...

huii aq trase kot psl 'aq' tu coz aq mmg da biase mcm tu bhahahaha

SHIRA NADHIRAH said...

aku suka cara kau berblogging ! menarik sangat ! :)

Izzul Amir said...

HAHA ! thanks

Izzul Amir said...

nawa : HAHA siapa makan cili dia terasa pedasnya ^_^ . aku bukan cakap pasal kau sorang jee , ngee, harap maklum

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...