27 May 2011

barang dicuri

aku lupe nak bagitau semalam . pansel box aku hilang dkt sekolah -,-
tak tau lah kene curi or aku yang terjatuhkan , nasib baik pembaris and shaker aku selamat . haa ni cerita harini pulak . tadi time biology , hitam datang dkt aku cakap budak hensem tu terjumpe pbox aku then hitam bagi kat aku pbox tu . lembik je (pbox aku bukan jenis kotak or keras) . hampeh , semua barang dah leboh .apesal tak ambik pbox tu teros ? mahal tuu..

tapi pape pon . aku redha , mungkin barang tu bukan rezeki aku kan ? or mingkin tuhan timpakan aku dgn musibah atas sebab2 kesalahan aku sendiri ? pade aku , ape yang diorang ambik tu alat tulis , semoga orang rajin yang miskin ni tadi dapatlah gune alat tulis tu untuk kebaikan diri macam atleast die akan banyak belajar lah kan..aku jugak dapat pahala..eh dapat ke ? ntah laa

p/s:act budak hensem tu mydin namenyer .

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...