26 May 2011

harini 001 baik pulak =P

Harini syllabus dekat sekolah or pnp (pengajaran n pemblajaran) stat lewat . sebab harini hari guru . dahlah sebab sambut hari guru syllabus kena cut kan , sambutan hari guru tu sendiri pon lambat . orang 16 mei dah sambut . poodah . tapi takpe la kan.. sebab kami exam time tu ^_^

macam bese lah . kalau dapat sekolah noob macam ACS , mereka sambut hari guru , kami student , kene bebrdiri , sampai habis sambutan . tapi kami tak ikut . hehehee . kami duduk dgn sengajanya . tapi rupenye , kami disuruh jugak duduk . hampeh kan ? dahlah tempat basah ( separuh kawasan perhimpunan tu padang ) .
haa jelas tak nampak ke annoying an aku ? tadi disuruh berdiri bising , dah suruh duduk pon bising

macam beselah skolah tu , kalau ade pape sambutan , bende yang same je jadi , pesembahan dari kelab2 sekolah . lepas satu , satu . cume tadi ade lain sikit sebab ade performance band  tapi suare sis tu tak dengar sangat . actually aku stat tengok dari band tu je , performance2 sebelum tu aku dekat belakaaaaaaaaaaaang skali besembang pasai game . lepas tu dari Silat , Choir club , then pancaragam . haa nampak tak ? sampai aku pon boleh hafal atucara dia . kan aku dah cakap , tiap2 kali pon same je..

lepas rehat baru lah time table waktu 001 ni , kami kena turun dekat lab bawah . tapi yang bestnya die harini banyak pulak senyum gelak peramah bagai .. selalunya masuk je lab tak sampai 0.00003455623341 second je dah menengking dah . ade je yang tak kene pade mate beliau and sentiase nak menang . well maybe sebab tak banyak hindu dekat kelas harini kot . ataupon sebab die dapat hadiah payung sebab hari uru tuu . tapi tak kesah lah . Joe pon mengaku makin suke die baik macam ni . apekah maksud disebalik kebaikan beliau ?

quotes of the day : "Izzul is good you know..math . i saw him the other day (doing math) so good , the basics"

pade aku : haqqqtuih ! ntah bile mase aku pandai math ntah..merepek jee..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...