25 May 2011

Pirates of the caribbean 4 review


Assalamualaikum .
actually harini ade game futsal . tapi aku tak datang sebab faktor2 tertentu and atas alasan kaki aku tak elok lagi (padehal dulu kaki sakit boleh je main) . so act tadi aku telupe yang akak aku ade ajak tengok cite ni . so malas nak buang mase , tengok jelah kan , lagipon tiket murah hari rabu , RM6

oleh sebab menunggu due org makcik (akak aku dtg dgn kawan beliau and aku ayah hanta straight lepas sekolah) tu lambat sangat , masuk2 je Jack Sparrow tengah siasat fasal seorang penyamar yang bernama Jack Sparrow . yup , penyamar tu menyamar sbg beliau .

Overal , menarik . jalan cerita , dialog , humour dan aksi yang langsung tak buat aku hilang fokus . director die pandai main dengan timeline , agak2 nak masuk scene boring2 je , die buat dialog lawak , langsung tak bosan .

jalan cerita pulak , langsung aku tak dpt nak jangka ape nak jadi lepas ni . mcm kebanyakan cite lain , jalan cerite die punye lah Ya Allah , tak tahu nak ckp dah . setiap perbuatan die , aku siap boleh jangka die nak buat ape and aksi ape lepas tu , last2 , cite tu jadi boring .

so , sangat berbaloi RM6 tiket yang dibayar dengan kualiti cite mcm ni . tak rugi tengok ~

P/S : so what kalau aku minat Adira ? die comel what ?

1 comments:

Mohamad Safuan said...

adira tu pun aq mnat hahaha...haha alsan tucink sbb tu xmain ftsal podahhh

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...