22 May 2011

Sony walkman mp3 W-series review



if y'all ever had a chance to meet any of my friends , ask them how annoying am i :)
last friday , aku ade tanye kawan2 aku which colour is the best suit me utk mp3 ni . majoriti cakap putih (tapi aku tak puas hati , aku tanye sampai beribu mahu berjuta kali soalan yang sama , annoying kan aku ?) . aku tanye , mereka jawab putih , tapi cube korang bayangkan aku boleh tanye balik , 'kenape tak hijau ?'
annoying kan ? okay lupekan  -..-

the main reason aku beli mp3 ni bla bla bla...ermm..rase mcm nak bagi name lah bende ni...how about Hitam ? tak sedap...*searching google translate for other word which means hitam . GOTCHA ! Nero . sempoi tak ? hitam dalam bahase Italy . ^_^

back to the basics , harga yang aku rasa berpatutan , RM299 untuk benda yang banyak kelebihan and kualiti mantop ni . main reason aku beli is sebab die takde wired-headphone kire wireless lah jugak (tapi bukan WiFi) senang nak jaga . kalau tidak , mesti selalu hilang headphone tu . fakta . menatang ni jugak boleh (baca:selalu) diguna utk jogging . so senang kalau aku nak jogg . ringan . boleh dibasuh . yup . tapi kena ikut instruction lah .

mp3 ni kurang siket function dari series of mp3 sony yan lain . contoh , takde SenseMe etc. . tapi , w-series ni ade function Zappin (bukan tarian zapin) . FYI , Zappin ni is function where kalau kita aktifkan die , die akan mainkan only part of the songs . depends , kalau yall tekan Zappin Long  or Zappin Short . long dan sort ni maksudnye part yang die akan mainkan tu , lame atau sekejap .

i dont know about your nearest store , but , aku nasihatkan korang , kalau beli barang2 dari brand power2 ni , always tanya ade free gift ke tidak . jangan nak malu2 . poyo je . of course aku tanye . and mereka bagi aku casing utk mp3 ni wheres mentang tu saje cost RM79 . worth it tak  ? bayar RM299 , dapat barang RM79 for free . dalam set box mp3 ni , mereka ade sediakan charger (berbentuk stand) , extra headphone cover (diff size) , mp3 cover , and kertas2 bagai tu (sorilah aku nak bace -..-)

btw mp3 ni dtg dalam 5 (kot) different colour . pink , green , black , white and purple . kenape aku beli black instead of white yg kwn2 aku recomend tu ? sebab selsman tu recomd black . kalau putih nanti cepat kotor
 -..-


0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...