24 May 2011

tak pasal pasal aku kena belanja -..-

Assalamualaikum
haa korang tau kan pasal aku expect result exam aku terok kan ? aku nak tambah lagi..heee
aku punye lah harap2 paper account aku tak 0 . atleast 10% pon aku dah bersyukur dah

nk dijadikan crite , lepas rehat tadi , aku ade 'nazar' dekat due orang ****** tu : 'kalau account aku lulus , aku belanja korang rehat esok . aku kalau dapat 10 je pon dah bersyukur sebab aku langsung tak hengat format bagai ' . and harini jugak kami dapat result accout

tak dijangkakan ! 48% !!!!!!
howmygosh ! riang ria aku satu hari . hehehe . tapi sekejap saje sebab lepas aku pegi dkt geng2 aku salah sorang drpd ****** tu bagitau : 'haa esok kene dtg nih , bukan sebab ade PJ je , ade sebab lain , waktu rehat , jangan buat2 lupe izzul ~'

gulp ,

tapi takpe lah janji marks aku lagi tinggi dari org yang cakap tu ^_^
dah dah taknak pikir dah . buat menyesal je T_T

btw , English aku highest . 70 . nampak ? kalau highest pon 70 , maknenye kami yang bodoh ke soalan yang susah ?

p/s: quotes of the day : ' haa awak semua tgk essay Izzul . karangan die best ' - Pn. Hapizah

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...