02 June 2011

aku akan ingat kau

semua ni punca dari mamat ni .
tadi kami main futsal . dah tau kaki aku saket . die pegi block bola yang aku nak tendang tu . alamatnyer , aku tendang bola yang dah melekat dkt kaki die . kaki aku kan sakit lagi. ape boleh buat . tahan sakit jelah . nak main pon susah tadi

semua ni punca die . aku akan ingat kau sampai aku lupe. wahahah !

tapi padan muke aku jugak . dah tau kaki tak elok lagi pegi main buat ape..hahaha..alah sakit siket je pon .

2 comments:

budaxceriapunyacerita said...

hooho.....
makin bengkak la kaki tuh kang.....

Mohamad Safuan said...

bla la ang hahaha sikit je pun

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...