27 June 2011

arrghhhh bengangnyaaa

Semua ni punca dari diri aku sendiri lah kann..mase balik sekolah tadi aku tak straight rumah terus. Aku singgah dke hotel heritge sebab mak aku dekat sanaa..elok sampai, aku keluar dgn rileknya. Beg sekolah ape pon tak bawak. Main tinggal je dlm keta.

Lepastu datang akak aku bawak aku balik. Aku balik rumah sekejap je sebab petang tu aku ade tusyen. So sempat balik mandi siap2 jelaa..lepastu kelam kabut kuar rumah macam rumah tu ade ular.

Haa ni yang nak jadi cerite ni. Kan beg aku dalam keta lagi satu tu kan. So segala stationary aku suma dlm tu. Alamatnyer aku pi tusyen kelas math tadi TANPA calcularor.

Perrghh bengangnyee..mcmane aku boleh lupa pulak ni. Aduhh..nasib fon aki ni ade calculator separa saintifik. Boleh jugak aku buat kira2 sket..atleast la kann..alhamdulillahh
Published with Blogger-droid v1.7.2

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...