17 June 2011

attentionn !! about the malware things .

to sesape yang pernah visit blog aku dari dulu and ade 'warning page' dari Google cakap site ni ade malware and pc korang maybe akan kena virus kalau korang proceed , kini

Alhamdulillah


segala penat lelah last2 aku dpt jugak repair menatang tu and sekrang site ni dah bebas !

YEAYYY ~


so lepas ni kalau korang terjumpa lagi malware detect tu please inform aku kay ?

thanks to : blog amira atiya  sebab dari blog beliau aku dapat idea untuk fix bende ni . kami tak kenal pon :P

adios !


p/s : esok hari sukan sekolah



1 comments:

amira atiya said...

Maigadd berabad baru aku perasan ni.
sama-sama kasih.

ps: terima kasih google untuk buat aku google nama sendiri dah jumpa ni kehkehkeh

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...