30 June 2011

harini tak sekolah :P

kekeke <--- tu je yg aku boleh cakap . pffttt .semua punca sebab kaki bengkak tahap maksima semalam lah . jalan pon ade part yang tak kena lantai . sabor jelah . tapi ketidakpergian aku ke sekolah harini bukan dirancang mahupun kebetulan . err kebetulan lah jugak .

percaya atau tidak , tadi pagi aku dah siap pakai uniform sekolah . bersiap2 semua nak bergi . tapi ntah kenapa tiba2 kaki ini merasakan kepedihan yang teramat sangat sampai tidak dibendung mahupun didescribe oleh kata2 pujangga . pffttt ayat macam harem .


tapi absent tak absent , aku tetapi kena pergi sekolah jugak sebab kena hanta folio addmath kpd CCY . aku nak buat pengakuan kat sini . sampai pagi tadi , folio aku baru siap separuh . padehal harini deadline kan . malam tadi aku buat sampai tertidur . pfffttt . so gunakan ruang dan masa yang ada , aku sambung buat jugak lah . sampai 9 pagi aku buat kott .

lepastu keluar rumah nak hanta . mak yang drive . tapi aku tak straight kesekolah . aku ke klinik dulu untuk bedah siasat . lokter tu kate : ini takdepape ni , you jangan urut . you main (futsal/pj) banyak2 , lagi lambat dia baik (oh sebab aku cerita pasal kaki aku yang sakit dulu tu pon tak baik2) . kasi rehat you punya joint lah . T_T aku nak main ~

hanya boleh bersabar

1 comments:

suha said...

sronok ler tu tak gi skolah (^_^)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...