22 June 2011

huwaaa

mata saya rosakk ~
huwaaaaaaaaa . tapi salah aku jugak la kan .. mengadap laptop 24/7 . nonstop kateko..
so ni lah resultnyer . tiap2 hari mata kompem merah punyer . yang peliknyer time malam tak pulak nak merah . elok je bolat nyer .

so sekrang aku kena pakai balik spec tu -,- . spec ni dah lame . sejak dahjahanam (darjah 6) lagi aku dah pakai . org tu kater aku ade mata sensitif. so tiap kali tengok skrin mcm laptop , PC , tv bagai , kena pakai . leceh betul . time dolu-dolu tak pulak nak sgt pakai . bile mata dah sampai tahap mcm skrang nih . haaaa baru kau tau . lepas tu beriya mintak mak buat spec baru . kekeke

p/s : saya nak beli laa SAMSUNG Galaxy Mini :(

1 comments:

AnisZahra said...

Boleh ek cmtu? baru tau pulak. hihi

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...