23 June 2011

kongrats !

tahniah kpd para pejuang negara kerana berjaya menewaskan Lebanon dengan markah 2-1 dan berjaya melayakkan diri ke pusungan seterusnya .

cuma au nak cakap , tolonnglah pandai main bola . pasukan kita bermain dgn 10 org slps Garry dibuang padang dan tampak jelas corak permainan Malaysia iaitu bermain dengan hanya bertahan .

tolonglah . korang main defence . diorang offence . peratusan mrk utk dapatkan gol adalah tinggi sebab pertahanan malaysia adalah kurang bagus . bahaye beb . tolong pandai main . pade aku , cara terbaik utk pertahankan gol kita adalah dengan menyerang mereka . peratusan kita utk dapatkan gol adalah tinggi dan peratusan kita untuk bolos adalah rendah .

macam tadi pulak , dah main dgn 10 org , korang dapat bola , terus clear m dapat balik dkt mrk , mrk serang . cuma nasib je kita tak bolos gol . so cara terbaik utk selamatkan gol mase main dgn 10 org is dengan mengawal bola . macam Barca main . korang kawal bola , diorang tak kawal bola , diorang tak dapat bola , diorang tak boleh serang . % utk diorang dapat gol adalah rendah

lagi satu , dah tau badan org malaysia  pendek . jangan la main bola atas . passing bawah sudah lah .

 tolong pandai main

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...