28 June 2011

mahalnyeer

Tadi lepas sekolah kan, atas alasan tertentu aku tak pulang ke rumah teruss. Aku pergi hotel heritage dulu sebab mak aku kat sane.

Sampai2 je, terus ayah ke kafe hotel tu sebab nak makan. Aku pon pelik la jugak. Selalu tak ponn beliau nak ke tempat mahal2 mcm tuu. "takpelah ayah belanje ko"

Yeayyyy!!! Haha. Aku tengok menu tu terkejut tahap maksima yang tiade tandingan tapi luar aku nampak cool je. Sebab? Harga sangat mahal. Tapi normal la kan tempat macam tuu..kita order nasik ayam 2. Satu tu harge die 15 hinggit. Mahal kan? Lepaa tu ayah order air mineral rm5 and aku cappucino rm7. Sangat mahal bukan?

Yang bestnyer nasik die die siap design jadi ketul2 sfera. Ade 5 ketul. Pffffttt..lawak pon ade. Tapi aku rase berbaloi harge mahal macam tu sebab sedap sangat.

P/s: lepas balik abang aku kate geli bile tengok. Apetah lagi makan..pffffftttt! :-P
Published with Blogger-droid v1.7.2

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...