04 June 2011

nak naikkan berat ~


Assalamualaikum .
sejak cuti skolah start jumaat lepas kan . aku kebanyakannye tak buat ape ape..banyak online , main game , tido and suruh akak tutup torrent . tapi yang takbestnye dok rumah ni sebab takde menatang 4kg yang aku selalu angkat tu . ade dkt rumah flat . tak teringat pulak nak bawak balik . okay lupekan pasal tu . aku sekarang ni makan makin kurang . bukan sebab takde makanan . tapi sebab tak ade selera laa..rase lapa tu ade tapi rase nak makan tu takde . aku tau korang rase pelik . okay stop ! jangan buat muke hairan mcm tu , burok . hahaha

conclusionnyer , berat badan aku makin menurun..aku tanye ramai orang , mereka suruh beli appeton weight gein kebende tah menatang tu .tapi ayah tak kasi beli..sob sobb..lepas tu ade sorang tu suruh makan telur and susu banyak . err ape kene mengene ? kalau suruh makan ayam ke daging tu boleh diterima lah..ni susu ? telur  ? lembut je makanan tu , macamana nak naikkan berat badan aku yang keras ni ?

and kalau korang ade tips lagi sila share ye

sekarang dkt iklan banyak dok jual produk nak kuruskan badan kan ? aku kurang terasa lah jugak . tapi untuk mereka2 yang separa gemuk tu mesti terasa kan ? kah kah kah . *ceh gelak konon . ko tunggu sampai iklan naikkan berat badan . kompem kau balik  yg kena


So , sekarang aku tengah cuba sedaya nak naikkan berat dgn makan banyak ! yahh !

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...