23 June 2011

Nurul Badiah followers ke 230 aku



aku bukan lah nak bangga tapi aku nak bangga . pfffttt macam ape je ayat kan
okay fine . aku bangga . bloggers no1 Malaysia tu , sape tak kenal ? Nurul Badiah . followers ke 230 aku beb !!

thanks2 kpd sis Nurul Badiah . macam tak percaya pun ade . bukan takat tu je , beliau siap tinggalkan cmnt lagi woo ~


adakah beliau hanya follow utk sementara ? hanya tuhan yang tahu . tapi harapnya tidak T_T

klik sini untuk pergi ke blog blogger top Malaysia ni

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...