12 June 2011

Pangkor ! #2




Assalamualaikum
before , see :
hehe yeay ! akhirnya dapat online ! :D . bukan ape , 2 malam aku dekat Pulau Pangkor tu , takde sebarang bentuk connection pon yang ade untuk online . yang ade , line henpon . *actually boleh jugak online tapi kena bayar -..- . takpelah kite kupekan pasal tu bukannye korang bace pon kan ? sobss sobss..

macam yang korang jangke , aku memang ade beli boxer baru . korang ade jangke kan ? tapi mesti korang ingat aku pakai kan ? tak aku tak pakai . hehehe . nanti2 lah aku pakai . *padehal taktau letak kat mane -..- . Kami pergi Pangkor tu berenam . bukan berenang tapi ber enam . paham ? nasib baik korang paham kalau tak kena simbah ayaq sirap ! .

kitorang pergi khamis lepas , ambik akak dengan Aiman dekat rumah opah then teruuuuuuuuuuuuss pergi . macam biaselah cuti sekolah kan , agak ramai -,- takpe kami faham sobs..bile dah sampai tu , dekat petang jugak so tak sempat buat ape2 . ironiknyer , tempat yang kami pergi tu betul-betul dekat tempat yang aku pergi dengan kawan aku D and S tahun lepas . Teluk Nipah . tapi nasib baik hotel je lain . so aku pon dah biaselah kan dengan tempat tu . cume kali ni malam die agak happening siket . cuti sekolah kan . mesti ramai orang . lepas tu kami makan , balik , tidoq !


pagi esok tu , HAA ! mesti korang ingat aku bangun lambat macam biase kan ? tak aku bangun awal :) ayah bising pagi tu ajak keluar awal . kite pergi snokerling . trimas ayah . nasib baik kite datang awal , kejap je lepas tu , terus ramai orang..sobss2 . tapi cantik tau ikan2 die . sori lah tak dapat nak snap . kami tak beli lagi camera underwater tuu yang ade , canon je :P . lepas dah ramai sangat tu kite beransur lah kan ke Coral Island . agak2 kenal tak name tu ? haruslah . haha . bile mande dekat sini laa tapak tangan dan tapak kaki aku  luke terpijak coral tu :(

brader blkg tu pon tgk direction yg aku tgk , so aku tak poyo

abaikan orang itu





saya jumpa timun laut !





lepas tu kami balik hotel then tido !


bile petang , kite tak pergi jauh mane sangat . pergi jalan2 dekat pantai dekat2 tu je . dah name pon petang kan..cume jenjalan keliling jee . tapi cantik tau pantai tu , air die hijau . pandai mereka jage :) bile malam start , aku mule dah merase nak demam . biaselah kan , letih bagai , sakit kepala lah ... sabar jelaa..hmm :(













esoknyer kami balik !






maaf korang , gambar banyak blur . bukan salah aku sebab aku tak snap pon :(

sekian...





0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...