01 June 2011

Perlukah ?

ya kami mengaku , anda sangat cantik . yes aku sendiri mengaku , korang sangat menawan . aku mengaku , kulit kau memang licin macam kulit teloq . susuk tubuh korang mamang mengiurkan . ya aku mengaku aset korang sangat mantap . yes aku tahu jari tengah korang sangat lawa . ya aku mengaku kau lagi cantik dari aku . yes aku mengaku kau ade kelebihan susuk tubuh yang seksi . ya aku mengaku tubuh badan koran cantik sangat . ye aku mengaku kalau aku tengok kau aku pon terpikat . ya aku mengaku , posing kau memang mantop .

tapi perlukah ? perlukah korang tonjolkan semua tu kat semua org ? perlukah kau dedahkan semua tu ?

insan tak berdosa menjadi mangsa T_T
tolonglah insaf . korang ade keluarga , tolong jaga maruah

hah . cantik je . takyah nak dedah pape pon =P

2 comments:

CintaKhadijah said...

tak perlu.. kdg2 org tgk seksi ni bukan atas pakaian yg kita pakai.. org pakai tudung pakai baju kurung pun org cakap seksi.. tp perlu ke seksi meksi? seksi kat dunia seksa diakhirat..:)

Izzul Amir said...

@CintaKhadijah ye betul . seksi utk suami ialah seksi paling best ! hihi

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...