08 June 2011

Runsing Betul -..-

Sekarang ni aku dekat rumah opah . sungguh korang , 3 sepupu tu ade dekat sini . kalau korang ade dekat sini , korang tak akan hidup dengan aman . bising non stop jerit tak tentu hala . aku bangun tido tu pon sebab diorang bising . hanya boleh besabo -..-

kalau ikutkan aku dah banyak kali sound diorang suruh diam , itu yang korang akan buat , kan ? tapi korang tau x ape diorang akan buat balik ? diorang akan sound korang balik suruh diam selama 77365277490 minit aakan datang . jadi , korang tak akan mendiamkan mereka .

hanya boleh besabo -..-

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...