08 July 2011

ade cerite best ni !


Assalamualaikum .
hehehe lame tak rase segedik macam harini . hehehe ~ aku nak tulis gedik2 jugak boleh ?
hehehe shebenanye kan ~ mashe shaye bla bla bla...ewww ! tu bukan aku ! kalau korang ade nampak muke aku dkt mane2 tapi behave macam tu . set your mind : itu bukan izzul. faham ? bagus !

mase ni jadi dkt sekolah tadi mase aku dgn nawa otw nak ke kantin sebab nak mengisi perut yang kosong ditambah pula dengan lagu opera yang dimainkannyer . then ade sorang ni  tegur : wei ade gaduh . aku pon tengok laa . aku dah lali tengok org bergaduh ni -,-

tapi yang bestnyer , mereka bukan bergaduh tumbuk pon . cume tolak2 je . budak sekolah rendah okay . normal lah tu . the best part is , sang pembuli adalah murid sekolah rendah dan sang kena buli adalah murid sek menengah . pfffttt ! lawak tak lawak ? sila gelak sekarang utk menunjukkan yang korang rase ini lawak. bagus .

then kami confront them tanye : dei macha , kenape ni ? tk elok gaduh2 . then ,

sang kena buli : he broke my watch .
*then aku tarik sang pembuli cakap , "you broke his watch ?"
sang pembuli : no , he (sang kenaa buli) broke my watch

udah . pening aku . lepas tu mereka bersurai . takut dengan kami agaknye . aku dengan nawa tergelak hairan . haha . "sape punyer watch ni ? diorang share ape ?"
nawa : "ntah2 diorang adik beradik  .masalah rumah bawak kesekolah"

pfffttt . takleh tahan der ~ haha

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...