03 July 2011

aku dapat tips belajar chemistry

aku taknak bagi point . tapi aku nak story mory . hehehe
aku tak pandai chemist . sekali je pernah lulus . yang lain taraf 20% macam tu .
lepas aku buat survey dkt sarang sarang tertentu ni . care die is rewind balik chapter2 form 4 lepas .
sebabnye basic die banyak dkt situ
bile kite tak tau basic , macam mane nak buat lagi higher punyer kan kan kan ?

kalau korang ni pulak jenis otak macam aku , susah nak faham . nasihat aku jangan faham
tapi hafal . bukan ape lah kan , dah korang tak faham . jangan la memahami nyer sebab korang memang takkan faham (pening kan ? memang tu tujuan aku. hehehe)
so hafal jelah .

budak2 kelas aku kalau awal tahun kan , semua semangan belajar chemist . sebab dapat cikgu best . macam form 4 . dapat cikgu anita . masyuk beb die ajar . smooth je dgn die . memang la die suke jerit cubit bagai . tapi dah exam gempak nak kate ape lagi . haha . tapi lepas sekolah tukar jadual . kita kena diajar oleh 001 . macam harem jadah . boleh aku kate semua org  fail . ade lah due orang yg lulus . tapi percaye atau tidak diorang tidak belajar dgn 001 sebaliknyer belajar dkt tusyen saje . belajar sendiri .

conclusion : jangan belajar dengan 001 !


p/s : mase chemist aku buat math :P

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...