15 July 2011

Ben Ashaari dan sekolah

klik utk lebih info
nilah jadinyer kalau otak ber IQ 254 dah taknak kerjasama mengeluarkan idea-idea bernas gitu . pehh takpe takpe otak aku saba . hahaha okay okay aku mengaku aku hapdate pasal otak ni sebab bru lepas baca entry Yuyu . blogger comel tuu . disebabkan takde idea . so aku pon join lah jgk segmen bro Ben nii

so ni citer aku

kalau sebut pasal sekolah , bende pertame yg terlintas kt kepale aku adelah pasal cikgu and pengawas . funny bile pengawas suruh beratur bagai . kite akan terus sembang dan buat2 pengawas tu tak wujud dkt situ . sungguh kami tak tipu . yelahkan , sape suke pengawas ? blh kate whole student satu msia taksuke . puak yg dibenci . haha . then aku akn teringat pasal Lab 001 yang berhantu . hantu ni tak kacau org , tapi kacau psychology cikgu . sbg contoh ckgu 001 . hantu mengantuk . pffftt . haha . asl dekat je lab beliau takpon dpt tahu lepas ni timetable beliau . akan segera . mata ni jadi berat . mase belajar . setiap kepale akan ade di atas meja . secare konklusi : most pelajar taksuka cara pengawas . and most pelajar takkan berminat belajar kalau cikgu tu tak pandai mengajar :P

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...