11 July 2011

Isnin memang letih



Hellow evereybadeh !

aku rase patut diwujudkan satu lagi segmen seteleh Wordless Wednesday n Spontaneous Thursday tu . iaitu . Tireless Monday . hak hak hak sebab isnin ni selalunye memenatkan . setuju ?
kalau pelajar mcm aku , kena hadiri perhimpunan bersih lagi dkt sekolah ( bersih sebab perhimpunan pagi kan , so sesape tak bersih , attire tak cantik kompem kene penyepak dihati ) . lepas tu banyak hal nak diuruskan lagi . setuju ? bhahaha ;D

actually skool aku harini cuti separa-takberapa-nak-peristiwa sebab gedik sgt nak ganti hari yg larian kejadah satu malaysia tu . dah ramai org tak stdy . betul ? sila mengaku di ruangan komen . hehehe . so aku dengan geng geng Kucing tu plan dah dari jemaat lepas nak main bola pepagi bute . tempat dirahsiakan atas alasan peribadi . bhaha . so macam biase lah , dah mereka panggil Ozil main bola kan , haruslah lambat . hehehe . aku janji dengan kucing tu pukul 7.30 pagi aku dtg awal sket je . 8.40 . awal kan ? oh thanks sebab puji :')

eh siyes agak semput tak terdiri kaki ni main posisi Winger . okay dah . takmo citer panjang lebor pasal main tadi . memalukan :P tapi atleast kite menang . dah . cukup . aku dah cite kan pasal main bola ? jangan nak tipuu ..



lepas tu kami bagi sambutan harijadi tradisi turun temurun zaman berzaman buat Mat . "samat hari jadi~" everybadeh ! "yaww yawww samat hari jadii ~" oh dah maju ,,, lagi hepi besday dah jadi rap . sungguh aku ade bakat menjadi komposer terkenal macam A.Samad Said .

samat hari jadi :D

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...