18 July 2011

malam pertame dekat shah alam

hehehe tgk title mengghairahkan je kan ? jgn risau entry ni takde kaitan dgn benda biru tu . blog aku ade ? mane lah aku tau . korang cekidaut la sendiri . hehehe mengade :P . kay dah cukup mengarut setakat ni . korang tau kan aku sekarang dekat shah alam utk convo my sis esok (17/7/2011) kalau korang bace time tarikh ni means karang atau tadi lah convo nye . okay dah tu . sian korang pening kan?

okay aku bertolak dari ipoh sabtu petang . tok dengan opah pon nak ikot sekali . so sampai2 s.alam ni dah malam :( so aktiviti yang kite buat hanyelah menternak lemak bak kate cik epal . aku pon taktau dekat mane kitorang menternak ni tapi yang aku tau kite menginap dekat Intekma resort ke hape ntah . org sini tau la kott

so disebabkan aku tak buat aktiviti pape . aku cerite jelah pasal penternakan tu ek ? at least korang takde la asyik menguap tido menguap tido menguap tido menguap tido sebab bosan kan kan kan hehe

aku tau tau dkt mane kitorang menternak .  so aku cerite pasal kejadian penternakan jela okay semua ? bagus ~ taun dpn naik gaji . pfftt merepek .


yee kitorang mkn kat sini . orang Shah Alam tlg bagi kerjesame bagitau kat mane tmpt ni boleh ? hehehe
special2 lah jugak makanan die

tadaaaaaa ~ ! haa baru air bandung ni . di order oleh eman . kan aku dah cakap special . eh lek tu , tak cukup special lagi~


haa ni ABC aka ais batu campur . di order oleh mak . special ? BELUM LAGI ~ . yang aku order punye . PALING SPECIAL !
ini diaaaa !!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
air suam



p/s: act aku scheduled post ni tp x jd. aku tls entry ni pd malam sabtu 16072011 and aku post pd 17072011 tepat jam 12.00 pagi





thanks sudi bace blog izzul :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...