09 July 2011

mase paling bengang kalau tgh tengok wayang

Assalamualaikum .
korang pnh tengok wayang ? tipu kalau cakap tak pernah melainkan korang kecik lagi umur 3.46 tahun .
ape pengalaman best korang time tgk wayang ? tak pon pengalaman takbest ke .. haa sini aku nak citer ape bende yang buat ape paling takbest bile tengok wayang ni .

1. orang terlebih syok
kalau orang tu duduk jauh2 takpee . kalau duduk sebelah korang ? nak aje aku bagi penampa gune buku lali kat die . tau la wayang gelap . org taknampak muke die . tapi kena la respect org lain . ni tidak menjerit macam tempat tu dapur rumah die je -,-

2. kena bilg ais
takboleh salahkan orang sewenang2nye . dah kalau citer tu tak best nak cakap ape lagi kan .. nasib takde sesape pnh bakar panggung lagi . hahaha

3. terpaksa keluar (bukan dihalau)
ni yang paling aku bengang . contoh macam rabu lepas . aku keluar dgn akak aku tengok Transformers 3 .mane tak bengangnyer tengah best2 citer mak call suruh keluar . sebab tusyen . arrghhh !! mak ~ tengah best tuu...bkn senang nak dapat panggung yang tiket tak full . skrang ipoh dah majuu tiket full sesajee...huuu..tak kire tak kire . aku nak tengok lagii..

1 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...