10 July 2011

gathering dua family ;D

saje aku besarkan gambar ni nk bagi korg terliur . hehe


Assalamualaikum
hehee . aku pon taktau knp tapi aku nak mula entry ni dengan heheee...soo , HEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ~ . okay dah cukup . puas dah . hee .
semalam opah saye dtg rumah . myb sebab malam semalam parents dkt taiping . so opah balik lah . yang aku terkejut Nuris sepupu aku pon ade ikut . hairan . selalunye die dgn kakak die kalau dgn opah aku mesti diikut olh sepupu aku yg sorg lagi . ni tak die sorg je . musykil tahap gaban aku .

sokay lah lupekan . hehe . tadi siang pulak familly Nuris dtg rumah saye . sebab nak amik die lahh . so ayah buat la sikit jamuan . tetamu kan . walau rumah tak berapa nak jauh . jarang jugak jumpe .haha . ayah buat ikan bakar . perrgggghhh ~ i loiiikeeee ~ . tapi aku tolong sekadar yang minima jelah . tak tolong banyak . tau nak makan jee..ishh ishh ishhh -,- . kami bakar pon depan rumah jee . tempat bakar pon kecik je . dulu kitorang ade tmpat bakar tapi pakai elektrik tu . tapi dah tersadai kat belakang . rosak gamaknyer tu . =="



haa ni yg special nyer . air asam ayah . takkan dijumpa di mana mana kedai . sebab ape ? sebab ayah aku bukan tukang masak so air asam beliau tidak dijual dimana mana . haha . korang pernah rase ? tak pernah ? bagus ! anda jujur . mane lah korg pernah rase air tgn ayh aku kan . bhahahaha :D

yes itu tangan ayah saye . tengah bakar ikan . beliau makan pulut . hebak tak beliau ? sila mengaku


ini Raziq . kehebatan beliau terserlah bila tgh tidur . tgh tidur pon boleh hisap susu . bukan calang calang ni

7 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...