31 July 2011

saya mengutamakan kepuasan ketika berak

Assalamualaikum
bunyinya agak keterlaluan untuk blog ni yang jarang mencarut dan melucah . namun , itulah hakikatnya . saya mengutamakan kepuasan ketika berak . paling aku suka tandas dekat PLUS . ye aku selalu guna highway PLUS . aku pon x tahu mengapa . rasenyer no plat kereta aku tu la paling haloba . selalu sgt dekat highway .

tandas PLUS memang berkualiti . walau RnR  tu tak cantik mahupun besar , tetap best jugak tandas die . berak pon puas . keluar keluar makcik cleaner tu tepuk dahi tertanye tanye apehal budak ni senyum lebar semacam je ?

lagi satu contoh macam tandas ni :

very the romantic okay the toilet

terbaek habis !
cantik bukan ? sila mengaku . kalau korang berak sini puas tak ? yee sangat puas . malangnyer time ni aku tak sempat nak berak sebab tak rase nak keluar la bende tu . sempat buang bende lain je . korang pikir ape ? aku cakap pasal buang mase . ish ishh..

ini bukan tandas PLUS . tapi tandas restoran . yee tandas restoran . aku tak tau name penuh die tapi ade Pakeeza lah jugak . aku kesini dengan family aku tengah hari semalam lepas main bola pagi tu . tengok, gila kan aku ? lepas main bola terus makan . failed !

budak ni memang , semua tempat nak ade muka die . sila marah die



P/S: sila klik nuffnang . saye nak duit raye T.T







thanks sudi bace blog izzul :)

4 comments:

Afiqa Dayana said...

eh, sejak bila you ade kereta ni syg ? hihi
mmg romantik sangat tandas tu ;)

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana hahaha highway dgn family lah you..

Faraa Eiman's said...

haha , siot la ko !

Izzul Amir said...

@Faraa Eiman's hehe tapi hakikat bukan ;P

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...