05 July 2011

story lawak !

haaa maka tersebut lah kisah di kelas atau sebenarnya lab cikgu 001 . ececey puitis pulak aku :P
macam biaselah dikelas cikgu paling tidak disukai di sekolah , memang pelajar hindu (-'-) tu suke carik pasal . kalau ikutkan aku pon nak buat jugak tapi hatiku masih putih suci tanpa tercemar . so aku dok diam gelak jelahh
btw 001 mengajar subjek chemistry utk kelas kami . (no wonder kami selalu fail . semua org)
dialog :

001 :  suggest another substance than can best replace 'Bromine water' in this experiment .
the hindus (one by one) : mineral water 
                                      drinking water
                                      longkang water


*semua list di atas disebut atau dijerit dengan nada penuh yakin .


aku dkt tengah2 tu gelak je yg termampu .
hahaha macam ape je kan mereka ?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...