10 July 2011

takde mood :(

Assalamualaikum .
nowdays kalau korang tgk entry2 aku , korang taknampak macam aku yg dulu kan ?
tak seceria dulu . kalau korang tgk aku btl2 pon . myb korang tak perasan perubahan sikap aku .
itu yg terzahir . hati di dalam takde saper yg tahu maa..

aku sendiri tak tahu kot kenapa aku macam ni . myb sebab aku jeles dengan blog ITU .
tapi tak mungkin lah sebab tu je aku nak moody beberape hari ni .
so , aku sendiri taktau knp aku macam ni . rase tak bersemangat je .bangun tido je bukan nak mandi dulu . rilek2 dulu . haa jelas kan aku takde semangat ? hmm..

gosok gigi pon muke ketat je . makan pon sebab lapar . (mane ade org makan sebab kenyang . puih !) kalau dulu aku sentiase cari makanan . bukan sebab lapar je . sebab aku suka mengunyah . hehehe

so korang doa doa kan lah encik korang sorang ni ade semangat lagi nak teruskan hidup kay ? jangan bimbang aku masih solat . hahaha

8 comments:

CikHaniBhulat said...

hani pon suka nguyah..dah kenyang pon nak cari jugak benda makan utk ngunyah =)

fiq. said...

hoho, mcm hilang roh, semoga mood kembali.

Atiqah Wadiah said...

smoga b'semangat in future..cayok2

Izzul Amir said...

@CikHaniBhulat hahaha high 5 !! kite geng ^^

Izzul Amir said...

@fiq. ros masih disini :) mekasih fiq

Izzul Amir said...

@Atiqah Wadiahthankyou sgtsgt :')

eLham Hardy said...

Naper xder mood bro. Xpe, sementara je tu. Jap lg mesti ada sesuatu yg leh pulihkan semangat.hehe. Bina motivasi diri k :-)

Izzul Amir said...

@eLham Hardytried to :( anyway thanks

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...