07 August 2011

eh eh ade orang tu kan...

assalamualaikum. haaa aku nak cite pasal satu jenis orang ni. yup. jenis. means aku cerite bab perangai. aku tak merujuk kpd individu. aku tak perli sesape. just pandangan. hehehe

jenis bangse yang aku nk ckp ni kan. die jenis selalu kena marah/maki/waima kene sound oleh orang. tak kira lah mak beliau ke, kawan beliau ke,mahupun adik beradik beliau..tapi org ni masih ambik pendekatan tidak merubah apa apa. yakni katekanlah k die kena marah sebab malas. semua orang dah marah die sebab ni. tapi die tetap taknak mengubah diri die kpd sesuatu yang lebih baik. cemerlagkah orang sebegini? cewaah..

jadi sesape yang terase pedas sebab entry ni..(sape makan cili die trase pedasnye) tolonglahh...ubah lah diri anda..tak susah ponn ^^

salam
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

Cik Bell said...

nak mengubah diri sendiri kpd yg lebih baik dia kena sedor dulu..tak sedar diri dulu jgn hrp nk berubah.huhu

laskar pelangi said...

kena fikir betul betul mana baik buruk perangai kita kan;)
=D

pelangi tak makan cili..cm mana ni..heheee

mr.winter said...

UBAH DIRI PERLUKAN KSEDARAN.. mayb ksedaran tuh stil pudar dlm diri akibat ego yg smakin menebal.. peaccee^^

miss Tira said...

org xde perasaan kot...susah nak berubah...kne brain wash..hahaha

bidadarihijau said...

kasi lempang laju2...hakhak..penat jugak dgn org yg mcm ni..heh~~~

Izzul Amir said...

@Cik Bell yes betul ! kalau tak sedar kekurangan diri aape pon takkan berubah

Izzul Amir said...

@laskar pelangi hehe klau tak makan cili tak trase lah pedas . bagus tu . HAHA

Izzul Amir said...

@mr.winter peace yaw ~ ye betul . ego adalah penyebab utamanya !

Izzul Amir said...

@miss Tira haha kita basuh diaa !!

Izzul Amir said...

@bidadarihijau hehe kan ? ramai yang tak suka la org mcm ni -,-

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...