04 August 2011

kenapa harini ? kenapaaaaaaaaaaaa !!

tadi lepas sahur aku minum air Nescafe tin . perasa Original kayh <3 . then aku sambung tidur sekejap . so bile sekolah aku tak terasa terlalu letih . tapi bila bangun , tekak rase macam berkahak . aku ingat normal lah to sebab minum air bersusu kan (nescafe tu) .

tapi bila dkat sekolah , perut rasa semacam . aku ni memang jarang ke tandas kalau kat sekolah . lagi lagi tandas belakang . taik dekat dinding .. bayangkan macamanelah bangsa2 ni berak . okay jangan bayangkan kalau korang baca bila puasa . tak elok . tapi aku gagahkan jugak kaki ni ke tandas depan . kan ade dah cakap  aku taksuka tandas belakang . apelagi korang nak ?

tapi lepasto perut masih memulas lagi .(hehehe saje taknak cite ape jadi dekat dalam tandas to . korang taknak tau kan ?) . lepas sampai rumah , bukan katil atau bantal yang dituju , tandas lagi . aku dah agak dah something must goes wrong somewhere ni . jadi aku ambik insiatif tidur sekejap sebab maybe badan aku letih . bila bangun . yaa....aku memang dah agak dah,,,

aku demam

alaaaa kenapa harini ? bari 4 hari pose..aku taknak tinggal . aku nak puasa penuh,,,tolonglahh..
kenapaa....kenapaaaaaa !!







T_T





thanks sudi bace blog izzul dan klik nuffnang oke ? :)

8 comments:

Afiqa Dayana said...

aloloo, demam ye syg ?
kesiannyee dia ~
nanti makan ubat tau !
hehe imy dear ;)

wawa latisya (^,^) said...

alaaa, kesian gilerr. gagahkn lah diri puase gak. mayb bole skip skola. n fasting kat rumaa :)

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana hehe okey . myt dear ;)

Izzul Amir said...

@wawa latisya (^,^) aww thankyou :) hehe betul jugak :D

enyheartsdiamond said...

alahai.. puasa je lah.. saya pun demam ;)

Mata Pena Fadz said...

npknye nescafe izzul tuh mmg tak sesuai smpai demam yew.... :) hope cepat sembuh....

Izzul Amir said...

@enyheartsdiamond haha kesiannye..sabar jelaa ^^

Izzul Amir said...

@Mata Pena Fadz hahaha thanks ^^

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...