14 August 2011

tolong aktifkan saya !! sesi temubual bersama izzul amir :P

assalamualaikum dan salam sejahtera (bagi non-muslim la)(eh tapi salam sejahtera universal kan )(takpelah , salam sejahtera utk semua)

okay skrang aku nak korang tengok atas , lebih kurang 2.33467476˚ ke atas . ya , aku nak korang tengok title post ni aje . hehe . tolong aktifkan saya . tidak tidak ,, Maxis tidak membayar saya utk buat kerja ni . hanya sukasuka semata . kalau aku nak buat segmen , mne ade org nak join . ya betul takde . ekcelli aktif tu maksudnya aktifkan Formspring saya . tengok kanan plak , ade ruangan utk formspring kan ?


yes , ni yang aku nak korang buat : tanya aku . simple as aabs kan ? tanye je pape . same macam sesi temuramah bersama artis macam Gambit Saifullah . opss . takpon macam webisode Take Five oleh aimanazlan90 dari Youtube to . dimana aku akan jawab semua soalan korang !


caranya :

  • tanya aku satu soalan . pape je aku tak kesah .
  • sebelum soalan tu bgtau yang korang ni dari post ni .
  • tinggalkan link blog korang selepas soalan tu . TANPA http://www . hanya : (name url korang).blogspot.com
  • contoh : dari Blogger takpun, Blogger : (soalan anda) (url blog anda)
  • tarikh tutup 12 a.m 15/8/2011 . kalau 12 a.m tu bkn dah 16 haribulan ke ? what eva lah .
  • jawapan insyaallah akan aku postkan ke blog ini :)

hee tu saje , senang kan ? yes yes aku tau mungkin dalam 3 orang je yang akan tanya . sobss . aku dah agak pon , jadi sesape yang tanye soalan yang pade aku agak menarik , blog beliau akan ada dalam bloglist aku sampai minggu depan . hari apa aku pon tak tau . tengok kanan lagi . aku takde bloglist kan ? ya betul ! korang akan jadi aku punya bloglist pertama ! terhad pada tiga blog sahaja . maknanya tiga soalan terbaik sahaja

hee thanks sebab join :)












thanks sudi bace blog izzul dan klik nuffnang oke ? :)

21 comments:

saya cello191 said...

puasa tak ari ni..?haha,xde la. malas nk pegi formspring..

singgah dr blog en ben...^^

ILA HonEyBuNNy said...

okeh faham...

tapi xde idea lak nak tanya....kejap nak fikir...sekarang neh banyak makan semut sampai terlupa la..huawwa

Nizam Ijam said...

wah..menarik nie..hehehe

Iffah Afeefah said...

da tnye

tgk de tak

Ain Atika Zailani said...

boleh tanya ape ape je kan? eh tapi saya tak ada formsping lah! sobss!!

Run Away said...

mcm best jew,,,;d

hzyr; said...

formspring?

laskar pelangi said...

wah! sat lagi penuh ramai nak ngorat kat situ..hik3 =D

sniffa93_aznil4eva said...

dah tanya:) hehe formspring org formspring.me/sniffa93

Afiqa Dayana said...

i tak nak tanya lah .
semua pasal bie, i dah tau . haha :P

Izzul Amir said...

@saya cello191 huhu alaa . yela thanks ;D

Izzul Amir said...

@ILA HonEyBuNNy bnyak makan semut ? haaa ! tak puasa ?! hehehe gurau ^^

Izzul Amir said...

@Nizam Ijam hehehe thanks :)

Izzul Amir said...

@Iffah Afeefah ada . thanks :)

Izzul Amir said...

@Ain Atika Zailani alaa takde formspring pon boleh laaa :P

Izzul Amir said...

@Run Away mmg best ^^

Izzul Amir said...

@hzyr; yes . formspring :)

Izzul Amir said...

@laskar pelangi macam tau tau je ? hahaha mane la ade orang yang sudi nak ngorat i :P

Izzul Amir said...

@sniffa93_aznil4eva thanks ^^

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana hahaha yelatu sayangg , betul ke semua ? hehehe

Afiqa Dayana said...

@Izzul Amir : betul lah sygg :P

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...