01 August 2011

welcome to the club , boy :D

Assalamualaikum dan happy evening :)
haa i boet yall tak pernah baca entry INI bukan ? lek lu lek lu ~ bia aku cite . berbulan lepas pencil box aku laari dari rumah . taktahu la orang curi ke aku jatuhkan . eh ape aku merepek ni ? ahh . asalkan korang dapaty point die kira bagus lah kan ? bulan 5 lepas pencil box aku hilang . tapi aku redha . bukan rezki aku kan .

Olka !


jadi semalam saye beli pencil box baharu yang aku rase dah dapat name die . Olka ! . comey tak ? yeah yeah your right . name tu sebab pencilbox ni pattern polka dots . tahniah anda betul . esok buat kenduri kesyukuran kay ? jangan . esok puasa

maka tertulis lah entry ni semata nak ucapkan selamat datang kpd Olka yang baru menyertai alam sekolah aku . SELAMAT DATANG ~ (sekali bunyi fireworks and marching band) horayy horaayy ~

mengade nak tangkap bebanyak kan ?

juga tak ketinggalan pemadam baru saye ~ ! hoorayyy !!

pemadam merah

hehe ekcelli pemadam tu aiman beli . pekej ade dua . aku balun lah satu . ape de hal kan ?

hehehe mengade kan aku ? bende bodoh2 pon nak cerita . (bia lah blog aku) . lepas tu tangkap gambar pakai canon pulak tu . hadoii semangat btol kau izzul . siap tunggu 3-4 jam sebab tunggu bateri kamera habis cas yang tak tahan tu . hehehe . okay finee ~ aku bagi gambar aku pulak -,- korang nak ke tengok ? benda dah terpampang depan mata . tengok jelah

muke mintak penyepak guna ekor ikan

tengok tu dia mintak lagi

yee mate tu memang merah . tido lambat bangun awal ni la jadinyer -,-


babai :)




thanks sudi bace blog izzul :)

6 comments:

My MiRa said...

wah..lawa pencil box polka dot tuh hehe

yaya =) said...

wahhh cute je olka ehh heheeee

Afiqa Dayana said...

aloloo, comelnyee olka !
hehe hensem gamba you, dear ;)

Izzul Amir said...

@My MiRa hehe memang pun . thanks :)

Izzul Amir said...

@yaya =) hehe diorang cakap tuan olka pun cute jugak :P

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana hehe mmg i hensem . welcome dear ;)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...