13 October 2011

'maafkan kami' cikgu..

Assalamualaikum, and happy evening everybadeh :D

bende ni terjadi mase rehat dekat sekolah tadi. bayangkan, rehat 20min, kami otw turun beli makan makan sume, kire2 15min lah kan kan ? tapi kami sbg senior bertauliah di sini, harus menepati masa. jadi kami  duduk rilek2 dulu dekat bawah pokok tu. muahahaha. then lepas agak2 dalam 5 minit selepas tamat waktu rehat, baru kami balik ke kelas.

oh tidak2, pembetulan disitu, bukan kami. hanye aku. hehehe. aku balik kelas sorg2 dulu lps tu br yang lain follow. elok aku nak dkt sampai, cikgu tutup pintu kelas. oh.. okay.. T.T

tapi tahu kami buat apa ? haaa mesti korang pikir kami main dkt luar/menari/main aci kejar/buat ritual/main daun terup sambil rokok di mulut (oh aku tak merokok ok ?)/ main psp mahupun battle Fifa Online kan ? oh tidak tidak....

aku dengan muka 15sen membuka mulut seraya menyanyi : "wahai cik adik, jangan marah sangat, sedangkan Nabi ampunkan umat" dan "nandung nandung dayang si nandung, wahai saudari maaf kan kami" dan "maafkan kami. maafkan kami. maafkan kami, maafkan kaami" (cikgu tu perempuan)

muehehehe ~ cikgu tengok sampai tergelak. bila aku paling belakang, diorang semua dah terdudukbergulingmeranggkak sebab tergelak

nasib baik cikgu tu bg masuk. hehehe tapi kami bukan yang terakhir. ade lagi geng yang lambat. so aku kunci pintu kelas itu. ye aku ketua kelas so kunci pintu aku pegang . aand diorang pon kena kurung di luar. hehehe

moral of the story of the show : nak pujuk cikgu, nyanyi lagu P.Ramlee. and of course, jangan lambat !




















thanks sudi bace blog izzul ^_^

5 comments:

Namee Roslan said...

awak nyanyi kt cikgu tu ke? gila nakal. ahhahaha.

nida husna said...

murid nakal ni . :)

SoLy SoLicious said...

hahaha..kreatif bebenor

Afiqa Dayana said...

alahaii, comelnyaaa ~
terus cair cikgu tu . hihi :P

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana cikgu tu gelak tak cair :P haha

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...