29 February 2012

aku nak bunuh diri


 Assalamualaikum
'dialog box' kat atas tu kesilapan teknikal. abaikan

gambar kat atas tu tangan aku. tapi ape yang terjadi ? adakah aku pon tergolong dalam golongan 'pecinta sejati' yang sanggup 'menoreh' tangan sendiri demi membuktikan pengorbanan cinta sejati terhadap pasangan kita ?


ataupun aku nak bunuh diri ? sebab masalah cinta ? masalah keluarga ? masalah kewangan ? masalah masa depan yang gelap ? masalah dengan kawan ? masalah dengan masyarakat ? apakah ?

pengakuan ini sedikit memalukan. tapi dengan kehebatan aku memukau para pembaca, lepas je korrang baca entry ni, kompem korang akan lupa terus isi kandungan entry ni. aku dah pukau. bukan sebab apa. malu kot ._.

aku kena cakar kucing


diam ! dan jangan gelak. haha aku yang gelak. kucing kat rumah aku tu jenis penakut dengan vacuum lama/antik kat rumah aku tu. bunyi dia menakutkan. rasenyer kalau aku kucing, aku pon takut. tadi aku pandai sangat amek kucing tu letak atas vacuum tu. mane tak meronta dia cakar aku terus lari. jahanam. haha
nampak je baik tapi garang









thanks sudi bace blog izzul ^_^

5 comments:

Afiqa Dayana said...

alololoo kesiannyee dia ~
terasa nak gelak lah.. hahahahahaha :p

Hanim Irsyad said...

kesian dye..

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana hahaha jahat

Namee Roslan said...

memanglah dia cakar !!! awak buat dia macam tu !!1 hahah

budakmengong said...

kucing mmg tkott kt bende yg bnyi kuat.klw tdesak sgt slap2 kucing tu bule makan org.hhaa

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...