13 February 2012

Deerland,Pahang. Kuala Terengganu

assalamualaikum

hoi korang. korang buat ape tu ? hahaha k lame. cuti raye cine lepas, aku dgn family aku ade buat holiday. family aku mmg mcm ni. takpernah nak plan awal2. last minute plan. aku tak suka last minute plan. dah tu takde arah tuju pun. ahh bia jelah. theyre my family anyway :) 

aku tak ingat daerah mane tmpt ni tapi dekat negeri Pahang. kat kerajaan Lanchang kot.kerajaan ? hahaha joke. daerah. eh ntah lah tak engt :p. tmpt kite pegi tu name die Deerland. abg aku kate tmpt tu pakcik kawan die punye. di sini anda berpeluang untuk menjamu rusa makan. bukan sahaja rusa, malah arnab dan banyak lagi. pergh ayat.. agak2 boleh jadi pemandu pelancong ? tak ? k ._.

lepas tu kita pegi kuala Terengganu then terus balik tido ;p

mak




brader tu kate tupai ni spesies yg akan pupus

burung

Burung Hakim - die berlegar2 jalan macam hakim mahkamah. nmpk sebijik

merak


abang ular. k ni abg aku

renab
Kuala Terangganu
crystal mosque

muzium

abang


k ni takde kena mengena












thanks sudi bace blog izzul ^_^

4 comments:

Namee Roslan said...

wow, seronoknya dia pergi bercuti kat Terengganu !! :) kalau tahu dah pesan dah keropok lekor.

Khuzrin Kamarudin said...

Untunglah dapat bercuti...

Nur Syazana Mohammed Sani said...

waaaaa . semua gamba nice . yang paling nice gamba jam tuh <3

entry baru --> http://syazanasani.com/tudung-menindas-wanita-part-i/

Afiqa Dayana said...

tak ade ke gamba u pegang ular ? hihi
bestnyee dapat pegi sane ~ :D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...