03 April 2012

Bila Laptop Rosak

Assalamualaikum

mesti korang perasan kenapa aku jarang update daily mcm dulu kan ? mintak maaf lah kalau korang marah. senanye lappy aku rosak. bukan takleh bukak ke apa, bila cucuk charger, otomatik lappy tu meragam. macam budak budak pulak takut kena cucuk. dia macam sekat2, pasang video pon stuck kemain.

sabo jela

2-3 kali jugak aku dgn bapak aku repair charger tu sbb engatkan charger tu rosak sebab sebelum ni memang pernah rosak, tapi rupanya lappy tu memang rosak. kire oke lah lappy tu memang selalu dibantai kami sejak 2006. ye aku pakai lappy lama ._.

pape pon skrg aku pakai netbook abang aku kot, ntah. so bolehlah aku bw sket2 . babai !


P/S : kecoh minggu ni pasal nama sebanar Aaron Aziz and kes Safee Sali tu. ape yg lagi best brader Ben baru je jadi bapak :)










thanks sudi bace blog izzul ^_^

3 comments:

Afiqa Dayana said...

SEBANAR :p takpe takpe, i faham :D hihi tu petanda suruh beli lappy baru letteww ~

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana haha jahat :p takde duit

Namee Roslan said...

kena beli ipad terus ni.heheh :) patut la jarang update, lappy rosak rupanya:)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...