09 April 2012

tolong doakan

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

harini opah aku undergoing surgery untuk buang angin ke apa tah mak aku cakap. aku tak tahu menahu sangat. diorang tak cakap. padehal aku yang tak tanya. k

tadi pagi opah aku operate, aku lawat dia tengah hari. mase aku lawat tu alhamdulillah semua okay, cuma opah aku masih mamai lagi.

so korang tolong doakan opah aku selamat dan cepat sembuh k ? doa korang aku hargai sangat sangat terima kasih :')


p/s: gambar takde sebab terlupa nak snap pape kat sepital tadi. maklumlah lawat opah, mane nak ingat lain lain dah









thanks sudi bace blog izzul ^_^

4 comments:

Afiqa Dayana said...

insyaAllah i akan doakan :) bersabar k ? moga opah cepat sembuh :)

Edy Fee said...

amin- moga semuanya selamat

Cik fain ♥ said...

fain doakn opah izzul cpt sembuh :))

Namee Roslan said...

kita doakan. sabar k. mudahan selamat semuanya ! amin.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...