11 May 2012

Tioman Trip

Waalaikumsalam eh Assalamualaikum

jumaat lepas, 4/4/2012, aku and mak and ayah and akak pegi Tioman. saje saje ikut trip ofis mak aku. alang alang lah kan tarikh tu anniversary aku dgn fiqa. wakaka

tapi jgn salah anggap, aku tak pegi dgn die :(((

kite bertolak dari sini khamis malam bersamaan malam jumaat. bukan jumaat malam ataupun malam khamis,
nampak tak permainan dia disitu ?


i am not the one who shotted this picture
muka org baru bangun tido yg tak puas hati dgn seat bus yg tak awesome



this is my parents. so aku jejak kaki buat pertama kalinya kat jeti kg. genting tengah hari Jumaat.


i am not the one who shotted this picture

i am not the one who shotted this picture

i am not the one who shotted this picture

i am not the one who shotted this picture
 petang jumaat tu diorang buat sukaneka sikit. tim oren lwn tim pink. aku oren. tim aku menang sebab kami awesome. tiada pertikaian disitu. titik noktah


i am not the one who shotted this picture

it is very uncommon for you to see me wearing orange. so tgk puas puas. lps ni takdak dah. tu ha aku. 

i am not the one who shotted this picture
ni ha aku lagi main bola tampat pantai




yang kiri tu forever alone. tak bnyk main gama enter frame lepas game sbb nak bergambor aje

i am not the one who shotted this picture

i am not the one who shotted this picture

i am not the one who shotted this picture

i am not the one who shotted this picture


there she is again. forever alone.


i am not the one who shotted this picture

and kat situ aku tgh lempor buah kepale bukan kelape. bowling pantai lah kononnya.

i am not the one who shotted this picture

nampak tak apa yg cuba ditonjol kan kat situ ? yes. aku ringan. sangat ringan. makan je besa. badan kecik. forever happy



ni dia si forever alone tadi. sorang tarik tak lepas



dua orang tarik. pon tak lepas.bayangkan............



arent they cute ? :)



disebabkan takde sape yg nak amek gambor aku. so aku pon self shot jelah. yelah kan, dah lama tak self shot ni

i am not the one who shotted this picture 
lastly ada pun org tolong snap kan

esoknya sume pegi snokerling.

i am not the one who shotted this picture
muka baru bgn tido. faham semua ?


i am not the one who shotted this picture
kenapa waktu waktu begini semua lens kamera wajib blur ? y.y


i am not the one who shotted this picture
i am not the one who shotted this picture
mak iloveyou :*


i am not the one who shotted this picture 
bakal menantu seseorang ^


i am not the one who shotted this picture 
di kg. Takak ke pebende tah name tmpt tu. tidak wajib diingat. shopping cokelat

kt tempat tu snanye tempat parking bot bot private org org murah rezeki tuhan bagi.



sekali lagi dia hadir dengan self shot and dengan muka comel nya. *tgn didada mata keatas*




great timing amoi jepon


k now its perfect :D







lepas balik tu semua tido so takde sape nak snap kan gambar kitorang. melainkan kalau ada lah camera spy spy CIA tgh pantau aktiviti aku. kalau ade aku tak tau lah pulak.

then aktiviti bebas. ada yg mandi laut. dan macam macam mandi lagi lah termasuk mandi wajib. eh ada ke ? entah.

muke seorang yg baru bangun tido.





malam pulak ada bbq.


lepas tu ade karaoke. disebab kan aku tak amek bahagian dlm karok tu. bukan ape, aku kasi can pakcik2 tu karok je. nanti aku menang ada yg pertikai pulak kan. so aku main2 jelah dgn sorang budak ni.
sekali pandang, ramai ingat dia Mia Sara. tapi bukan. sebab aku takde kawan dari golongan retis lagi.

ni dia. dia pegang phone aku tangkap gambar sana sini.gambar atas ni aku yg tangkap

and ini pd mase yg same, dia jugak snap gambar aku yg tgh snap gambar dia.nampak tak permainan dia kat situ ? faham basic die ? k bagus.


this is her ! kitorang panggil dia Yin je. Irene. 



this is irene shooting her mum

this is her shooting other stuff
i am not the one who shotted this picture 
Yin on the boat onte way nak pergi tioman.

i am not the one who shotted this picture
Yin with Haikal

i am not the one who shotted this picture
i am not the one who shotted this picture
Yin with her sister

i am not the one who shotted this picture
Yin with two of her sister

btw ni ha bapak yin. nak kawin dgn dia ? go through her father first ! hahaha







and thats all. see you again. babai

bakal menantu seseorang ^












thanks sudi bace blog izzul ^_^

3 comments:

Mieya Atiera said...

Wahhh, bestnya dpt bercuti bersama keluarga.

Afiqa Dayana said...

Bakal menantu siapakah ? :p yin comel and you gemok.. Noktah. Hehe cantik semua gambar ! :D

Izzul Amir said...

@Afiqa Dayana i keding k.. hahaha

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...