13 August 2012

kenapa mood raya aku kurang ek ?

Assalamualaikum

Jumaat ni baru aku balik Ipoh. mengikut firasat dan akal fikiranku yang separa bijaksana ni, mungkin sampai Ipoh malam. boleh jadi ?

haritu aku call mak aku, die boleh usik lagi kata suruh sahur dalam bas terus. bernas juga idea beliau ? mungkin betul. otakku separa bijaksana. siapa tahu minda dia adalah bijaksana ?

tahun ni aku rasa mood raya macam kurang lah bagi aku :( mungkin sebab puasa berjauhan. tapi aku tak rasa sebab tu. firstly aku rasa mungkin sebab aku tak jumpa bazaar pun kat sini. tempat ni mmg ade buat bazaar, tapi tau tau lah bila student yang buat, banyak kurang. tahun ni aku langsung tak jumpa muratabak, roti john, puding karamel. gian aku lepaskan kat kuih batik aje. itu pun banyak kurang. bila dah satudent yang buat =_="

lagi satu aku tak jumpa biskut raya. part ni paling sedih. ade lah haritu aku beli sebalang Tart Nenas. tapi satu tu je tak cukup untuk naikkan feel raya aku !

aku ni bukan perempuan. maknanya aku laki lah. bodoh kalau korang tak tau.

tu je

HAHA GOTCHA ! tidak tidak. maksud aku aku ni tak kisah sangat bab shopping shopping ni. tak belibaju raya langsung pun aku boleh feel seronok nak raya. macam tahun ni. aku masih tak shopping baju baju baru lagi dan takde keinginan nak beli pun.tapi bab makanan aku sangat sensitif.

mungkin sebab tu mood raya aku hilang ? sebab makan ? aku memang kuat makan. kalau tengok susuk tubuh aku pun korang tau aku ni memang nampak sangat macam tak makan 34 bulan. kahkahkah. tapi aku memang suka makan.

nak kata kad raya dah ber millenium dah aku tak dapat kad raya. hadiah birthday apatah lagi. #tetibe










thanks sudi bace blog izzul ^_^

4 comments:

izansalleh® said...

nanti kak ijan buatkan puding caramel tuk amir k. tak mo sedih2. biasa la duduk berjauhan ni memang buat kita touching dengan semua benda. kak ijan dulu pon sama. skg time amir plak rasa benda tu. hehe.

p/s: kalau dah dapat puding caramel, duit raya tak de k ;P

Namee Roslan said...

eleh ye ye je mood raya kurang ! pang !!! haha. selamat hari ray izzul :D

Izzul Amir said...

@Namee Roslan hehe selamat hari ray pun boleh kak namee

Izzul Amir said...

@izansalleh® i seriously have no problems adapting with new enviroments. cuma bab biskut raya ni... hehehehe

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...