21 December 2013

why am I not here

Assalamualaikum

Aku terbangun awal pulak pagi ni tetiba kan. Yup. TERbangun. Takede niat dan nawaitu pun nak bangun. Tapi dah bangun kan. Ah lantak lah janji aku bangun. Dari tak bangun ? Haa tak nyesal hidup takde bakti ? Gittuw

So aku pun jenuh fikir nak buat apa lah skrg ni kan. Then bila aku scroll scroll interaction Instagram aku nampak lah kak Nameee Roslan yg tgh berbadan dua kita ni like gambar kucing aku. Baru akubterpikir mak eh lama gila tak bukak blog ni. Yelah aku kenal kak Namee ni dari blog je

Pastu baru aku sedar last post aku adalah setahun lepas. Kui kui kui kesian member member blog abang lama gila tak baca apa yang tangan abang taip. CHOIII !

So ngape aku lama tak update ? Sebonanyo eh uolls pun tau kat blog ni aku cite benda yg jadi dalam hidup aku and sbg tempat aku kongsi pendapat aku. Tapi semenjak dua menjak tiga menjak dah pakai twitter 2 tahun lepas, aku banyak kongsi hidup aku kat situ je. Kekeke.

Sekarang aku dah sem 4 student Politeknik ni. Sem 4 maknanya aku tgh praktikal lah. Poli ni praktikal buat masa sem 4, satu sem terus then sambung balik bagi habiskan sem 6 then baru grad. Pelik ennnnnnnnnnnnn...

Biar lah asalkan aku happy member blog pun happy and Azwan Ali dapat kembali ke pangkal jalan. Eh ?






PS: doa kan kak Namee kita bahagia di samping suami dan anak yg akan lihat dunia nanti. Bagi la anak tu nama Izzul :( wakakakaka gurau

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...